» » Davlat imtihonlari oldidan bir necha foydali tavsiyalar

Davlat imtihonlari oldidan bir necha foydali tavsiyalar

Davlat imtihonlari oldidan bir necha foydali tavsiyalar 


1. Tanaffuslar qiling. Bu ozingizni erkin qoyishingiz va yangi malumotlarni togri taqsimlashingiz uchun yordam beradi. 

2. Telefonni ochiring, ijtimoiy tarmoqlarga kirmang, televizor yoniga yaqinlashmang. Bunday ishtiyoqlarga qarshi kurashishda ozingizda kuch topishingiz zarur.

Davlat imtihonlari oldidan bir necha foydali tavsiyalar

 3. Toyib uxlang.



4. Ovqatlanish haqida unutmang: bu organizmga qoshimcha kuch bagishlaydi. Biroq haddan ziyod toyib ovqatlanish zararli. Odatda toyimli taomlar istemol qilish kishini uyquga tortadi va  organishni istamay qolasiz.

5. Stressli holatlar va odamlarning salbiy fikrlaridan qochishga harakat qiling. Tayyorgarlik vaqtidagi sharoit maksimal darajada yoqimli bolishi kerak. 

Davlat imtihonlari oldidan bir necha foydali tavsiyalar

 6. Shpargalkaga ishonib qolmang. Kochirib olish imkoniyati ham bolmasligi mumkin. Agar kochirib olish qoligizdan kelmasa (tan oling, qochirishga ham katta mahorat kerak), bunga urinib ham otirmang! 


7. Dars qilish uchun ozingizga joy yarating: shinam, qulay, yorug, barcha zarur buyumlar bilan jihozlangan. Xonada toshak bolmasligi kerak: zerikarli mavzularda uxlab qolish ehtimoli kuchli boladi. 

8. Qayd qilingan royxatlar tuzing: ularni yodlab olish oson.

9. Uzoq vaqt davomida otirganda muskullarni boshashtirish va chalgish uchun sport eng yaxshi vositadir. Bundan tashqari, yugurish, velosiped haydash yoki shunga oxshash jismoniy mashqlar vaqtida murakkab bolgan savollar ustida shoshilmay fikrlashingiz mumkin. 

Davlat imtihonlari oldidan bir necha foydali tavsiyalar

 10. Agar oqish uchun tayyor emasligingizni his etsangiz, ozingiz uchun eng qiziq tuyulgan mavzularni organishdan boshlang. 


11. Kechki payt sayrga chiqing. Tayyorgarlik chogida asablar taranglashadi. Shu sababli biroz dam olish ham kerak.

12. Aniq tayyorgarlik rejasini tuzing.

dle